.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولين مصوبه دور دوم سفر رئيس جمهوري به گلستان اجرايي شد

بنياد مسكن انقلاب اسلامي گلستان از اجرايي شدن اولين مصوبه دور دوم سفر رياست جمهوري و هيئت دولت به استان گلستان در زمينه اجراي طرح هادي روستايي خبر داد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي بنياد مسكن گلستان، محمود احمدي نژاد در اولين روز سفر به استان، در بازديد سرزده از روستاي ميانكاله شهر خان‌ببين در شرق استان با حضور در جمع مردم خونگرم اين روستا ضمن ديدار با اهالي، دستور اجراي طرح هادي اين روستا را صادر كرد.
اين گزارش افزايد: بلافاصله بعد از ابلاغ دستور رئيس جمهوري و در مدتي كمتر از يك ساعت ماشين‌آلات بنياد مسكن گلستان با حضور در محل اين روستا، عمليات اجراي طرح هادي شامل خاكبرداري، تسطيح، زيرسازي و اجراي جوي و جدول را آغاز كردند.
اين اقدام باعث خوشحالي اهالي روستاي محروم ميانكاله در شرق استان گلستان شده است.
بر اساس اعلام بنياد مسكن گلستان، رئيس‌جمهوري در سفر به استان گلستان در اجتماع مردم اين روستا گفت: بنياد مسكن در سراسر كشور در خصوص طرح مقاوم‌سازي مسكن روستايي خوب عمل كرده و انشاالله در اين روستا نيز بخوبي انجام شود.
احمدي نژاد افزود: شما همت كنيد تا هر چه سريعتر روستاي شما بهسازي شود و بنياد مسكن نيز به شما وام‌هاي مقاوم‌سازي پرداخت مي‌كند تا هرچه زيباتر خانه‌هاي خود را بسازيد، طرح‌هاي خوبي در سطح روستاها در حال انجام است فقط ياري و كمك شما اهالي خوب روستاها باعث عمران و آباداني خواهد شد.
در سفر دوم رياست‌جمهوري و هيئت دولت به استان گلستان كه روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته انجام شد، بيش از 110 مصوبه براي عمران و آباداني بيشتر استان گلستان به تصويب رسيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.